Search
Close this search box.

Javna rasvjeta

Foto: Alen Seretinek

NEKA BUDE SVJETLO!

Ktd Hober d.o.o. upravlja sustavom javne rasvjete na području Grada Korčule.

Sukladno Izvještaju o provedenom energetskom pregledu iz listopada 2022. naši radnici skrbe o 2.161 svjetiljki u sustavu javne rasvjete.

Na području Grada Korčule većina sustava javne rasvjete sastoji se od novih LED svjetiljki ugrađenih u sklopu rekonstrukcije koja se odvijala od ožujka do srpnja 2022. godine (77%).

Projekt modernizacije javne rasvjete proveden je u svrhu poboljšanja energetske učinkovitosti, odnosno smanjenja potrošnje električne energije korištenjem efikasnijih rasvjetnih tijela, smanjenje emisije CO2, poboljšanja svjetlotehničkih parametara i uvjeta sigurnosti prometa, smanjenja potencijalnih rizika ekološkog onečišćenja zbog korištenja ekološki neprihvatljivih rasvjetnih tijela (npr. natrijeve i/ili živine žarulje na izboj u plinu) te smanjenja svjetlosnog onečišćenja i smanjenja troškova održavanja rasvjete.

Sustav javne rasvjete opskrbljuje se električnom energijom preko 33 mjerna mjesta i 2 ormarića javne rasvjete bez brojila.
Javna rasvjeta radi u cjelonoćnom režimu s pretpostavljenim vremenom rada 4.100 sati godišnje.

Ukupna izmjerena godišnja potrošnja električne energije za 2021. godinu iznosi 688.153 kWh, a ukupan trošak iznosi 761.844kn (s PDV-om).

2.161
SVJETILJKI
77%
LED
33
MJERNA MJESTA
4100
SATI GODIŠNJE

INFORMACIJE I REKLAMACIJE

Joško Rađa
+385 91 27 38 010
luka@hober.hr

ZAKONODAVNI OKVIR

Zakoni, propisi, odluke i cjenici koji reguliraju ovu djelatnost.

Temeljem članka 15. Pravilnika o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta, direktor KTD-a Hober d.o.o. dana 7. svibnja 2025. godine raspisuje natječaj za prijam u radni odnos za obavljanje  sezonskih poslova: LUČKI PRIVEZIVAČ / RADNIK NA PARKINGU (M/Ž)
07. svibnja 2025.
Za područje Žrnova (Prvo selo, Kampuš i Brdo) besplatno dijelimo spremnike za odvojeno prikupljanje papira i plastike (plave i žute kante). Pri preuzimanju svaki korisnik obvezan je donijeti važeću osobnu iskaznicu korisnika na kojeg glase računi za odvoz otpada. U tjednu nakon 22. travnja 2025. g. ukloniti će se spremnici s javnih površina, a otpadni papir i plastika prikupljati će se isključivo putem dodijeljenih spremnika.
03. travnja 2025.
Skip to content